Tu s± opisane zaklêcia tylko dla maga: na pocz±tek zaklêcia zwi±zane z ¿ywio³em wody: wodna tarcza- polega to na skumulowaniu wody w co¶ w rodzaju tarczy ¿eby wykonaæ to zaklêcie trzeba znajdowaæ sie w wodzie Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 30 wodny smok- zaklêcie polegaj±ce na stworzeniu z wody smoka którego mozna kontrolowaæ przy pomocy ró¿d¿ki potrzebna jest bliska obecno¶æ wody a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklêcia ¿ywio³u Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210 wodne podobizny- co¶ w rodzaju klona tylko ¿e z wody taki klon jest odporny na ataki ogniste i ginie po jednym uderzeniu wszystkiego oprócz ognia Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 40 wodny strumieñ- polega na wycelowaniu ró¿d¿k± w przeciwniku i wypowiedzeniu nazwy zaklêcia i wtedy woda która musi sie znajdowaæ blisko "wchodzi do ró¿d¿ki i wylatuje z niej pod bardzo wysokim ci¶nieniem Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 60 wodny wir- woda tworzy wir który jest doporny na ogniste ataki i niszczy prawie wszystko na swojej drodze nie mo¿e on sie oddaliæ zbytnio od wody wiêc jest to dobre zaklêcie do odwrócenia uwagi przeciwnika Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 80 Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u wody. I bliska obecno¶æ wody.
to teraz zaklêcia zwi±zane z elektryczno¶ci±: kula energii- w ró¿d¿ce wytwarza siê kula energi któr± mo¿na wystrzeliæ w przeciwnika nawet 2 metry od miejsca uderzenia czuæ pr±d Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 30 elektro ró¿d¿ka- ró¿d¿ka ³aduje sie elektryczno¶ci± i mo¿emy strzelaæ pr±dem o nie du¿ym natêrzeniu tak± wi±zk± elektryczn± Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 50 elektryczny smok- potrzebne s± chmury a dok³adniej burza bo z energii elektrycznej w chmurach powstaje smok który "zionie" piorunami i mo¿e zniszczyæ naprawde du¿o rzeczy a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklêcia ¿ywio³u Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210 elekryczna tarcza- tarcza z energii elektrycznej obroni przed wieloma atakami jest ona niezadu¿a troche wiêksza od zwyk³ej tarczy Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 40 dyski elektryczne- jest to dysk z elektryczno¶ci który przetnie prawie wszystko i je¶li w nic nie trafi wraca do tego kto go stworzy³ i zwraca mu po³owe zurzytej many Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 20 Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u elektryczno¶ci.
teraz techniki ogniste: kula ognia- z ró¿d¿ki wylatuje kula któr± mo¿emy lekko skrêcaæ Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 10 strumieñ ognia- z ró¿d¿ki wylatuje strumieñ ognia który mo¿e poparzyæ przeciwnika Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 20 wiele kul ognia- z ró¿d¿ki wylatuje od 7 do 15 kul ognia którymi mo¿na strzelaæ jak z pistoletu Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 50-110 ognista tarcza- tarcza z ognia która obroni nas przed s³abymi atakami ale nie wodnymi Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 40 ognisty smok- smok z p³omieni zionie ogniem a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklêcia ¿ywio³u ognia Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210 Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u ognia.
teraz pora na zaklêcia zwi±zane z ¿ywio³em ziemi: ziemna tarcza- bardzo wytrzyma³a tarcza jest wiêksza od pozosta³ych i wytrzymalsza Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 30 wstrz±sy- trzeba dotkn±æ ró¿d¿k± ziemi pod sob± i lekko j± przesun±æ po ziemi w kierunku przeciwnika Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 70 piaskowa replika-ta technika polega na wykonaniu klona z piasku nie jest on odporny na wode ale jest za to odporny na inne ataki ginie po jednym zwyk³ym ataku Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 50 piaskowe dyski- dyski z piasku które wracaj± do w³a¶ciciela je¶li w nic nie trafi± ale w drodze powrotnej tez mog± zraniæ po powrocie zwracaj± "w³a¶cicielowi" po³owe many któr± zu¿y³ na ich stworzenie tworzy sie 5 dysków Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 80 ziemny smok- smok z ziemi który mo¿e wys³aæ w strone przeciwnika piaskowe dyski albo poprostu strzeliæ b³otem a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklêcia ¿ywio³u ziemi Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210 ruchome piaski- trzeba wskazaæ ró¿d¿k± miejsce gdzie maj± sie pojawiæ ruchome piaski najbardziej przydatne pod przeciwnikiem Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 40 piaskowe uwiêzienie- przeciwnik musi staæ na piasku albo zwyk³ej do¶æ sypkiej ziemi i ona szybko ³apie jego nogi trudno sie z niej wydostaæ Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2 rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 70 Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u ziemi.
pora na zaklêcia ¿ywio³u wiatru: podmuch- z ró¿d¿ki wylatuje du¿y wiatr który potrafi naci±æ drzewa a co dopiero ludzkie cia³o Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1 rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 30 tornado- trzeba zakrêciæ ró¿d¿k± i pojawia sie tornado którym mo¿emy sterowaæ ale nie tak ³atwo czasem d³u¿ej skrêca niszczy prawie wszystko Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2 rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 70 powietrzna tarcza- tarcza z powietrza która chroni przed wieloma atakami Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 80 powietrzny smok- powietrze przybiera kszta³t smoka który potrafi wykonac wszystkie zaklêcia ¿ywio³u wiatru Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210 Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u wiatru.
teraz zaklêcia zwi±zane z cia³em i zdrowiem: przejecie cienia- tym zaklêciem mo¿na przej±æ cieñ przeciwnika i kontrolowaæ przeciwnika Wymagane: nauka zaklêæ lvl:5 rzucanie zaklêæ lvl:4, mana 200 teleportacja- poprostu zmieniacie miejsce teleportuj±c sie Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3 rzucanie zaklêæ lvl:4, mana 150 sklejenie z przedmiotem- mo¿na wej¶æ w drzewo albo w pod³o¿e i sie tam przemieszczaæ i w dowolnym momencie wy³oniæ sie i zaatakowaæ Wymagane: nauka zaklêæ lvl:6, rzucanie zaklêæ lvl:6, mana 260 powiêkszenie czê¶ci cia³a- tym zaklêciem mo¿na powiêkszyæ wybran± czê¶æ cia³a min. rêke i tak± wielk± rêk± mo¿na zaatakowaæ przeciwnika Wymagane: nauka zaklêæ lvl:5, rzucanie zaklêæ lvl:7, mana 300 przyzwanie- mo¿na tym zaklêciem przyzwaæ zwierzêta jakie sie ma albo jedno specjalne po japoñsku summon i ka¿dy posiadacz tego zaklêcia w sygnaturze ma napisaæ summon i jakie¶ zwierze z dostêpnych czyli z tych jakie mo¿na hodowaæ Wymagane: nauka zaklêæ lvl:10 rzucanie zaklêæ lvl:9, mana 400 truj±cy gaz- z ró¿d¿ki wylatuje truj±cy gaz i je¶li przeciwnik zad³ugo bêdzie sie znajdowa³ w jego ob³oku to wtedy zacznie sie dusiæ i jego p³uca bêd± ¼le funkcjonowa³y ale jest tez minus je¶li wiatr zawieje w wasz± strone to ob³ok gazu te¿ polaci na was i wy bêdziecie sie dusiæ Wymagane: nauka zaklêæ lvl:5 rzucanie zaklêæ lvl:6, mana 160 smok- normalny smok wykonuje wszystkie zaklêcia zwi±zane z cia³em i zdrowiem Wymagane: nauka zaklêæ lvl:10, rzucanie zaklêæ lvl:10, mana 500 Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u cia³a. Obie profesje wykonuj± wszystkie zaklêcia.
|