Jak æwiczyæ
Zanim zaczniecie æwiczyæ musicie:
1. Za³o¿yæ w³asny w±tek.
2. Napisaæ jakim czarem bêdziecie trenowaæ.
3. Napisaæ co robicie po koleji.
6. Zakoñczyæ trening pisz±c co na koñcu robicie.
Im wy¿szy poziom tym mo¿ecie sie nauczyæ lepszych czarów.
W taki sposób æwiczycie umiejêtno¶æ: nauka czarów. Po æwiczeniach ja odpisuje ile dostali¶cie do¶wiadczenia i ile stracili¶cie energii.
Tabela do¶wiadczenia: 1lvl=100exp, 2lvl=200exp, 3lvl=400exp, 4lvl=800exp, 5lvl=1600exp, 6lvl=2000exp, 7lvl=4000exp, 8lvl=6000exp, 9lvl=9000exp, 10lvl=15000exp.
Imie: Achmed Terrorysta
Królestwo: Królestwo ciemno¶ci
Wiek: 15
Energia: 100%
Kasa:100000
Mana:400
Czary:przesuwanie przedmiotów
Umiejêtno¶ci:
Nauka czarów lvl:2, exp:0
Rzucanie czarów lvl:2, exp:0
Poziom many lvl:2, exp:0
Przyrz±dzanie mikstur i mikstur lecz±cych lvl:2, exp:0
Budowanie lvl:2, exp:0
Stolarstwo lvl:2, exp:0
Kucie lvl:2, exp:0
Polowanie lvl:2, exp:0
Hodowla lvl:2, exp:0
Zasatwianie pu³apek lvl:2, exp:0
Inteligencja lvl:2, exp:0
Gotowanie lvl:2, exp:0
Broñ: ró¿d¿ka wiatru,
Ekwipunek:worek x1,
Jedzenie: chleb|2|, kie³basa|1|, mleko|0|, woda|2|, ryby|0|, sa³ata|0|, ogórki|0|, pomidory|0|, ziemniaki|0|, jab³ka|0|, marchew|0|, grzyby|0|, kukurydza|0|, truskawki|0|, jajka|0|, m±ka|0|, ciasto|0|
Dziczyzna: dzik|0|, sarna|0|, zaj±c|0|, nied¼wied¼|0|, wó³|0|, wilk|0|
Ro¶liny:
Zwierzêta: krowa|0|, ¶winia|0|, koñ|0|, osio³|0|, owca|0|, koza|0|, kura|0|, gê¶|0|, kaczka|0|, indyk|0|, pies|0|, kot|0|, byk|0|, go³êbie|0|, ryby|0|, ma³pa|0|, orze³|0|, nied¼wied¼|0|, tygrys|0|, wiewiórka|0|, królik|0|, delfin|0|, uchatka|0|
Meble:
Narzêdzia:
Pojazdy/maszyny:
Budynki: