Zasady
Ka¿dy podczas pierwszej wizyty robi swój w±tek i w nim pisze co mu jest g³ównie przychodzi sie tu po walce albo po treningu je¶li sie nadwyrê¿y³o miêsieñ czy co¶ podobnego.
Poszukuje: 2 lekarzy, pielegniarka/ke. Pracownikom bede pisa³ na pw ile dostali wyp³aty po "robocie" oczywi¶cie, wyp³aty bêd± przychodzi³y co 2 tygodnie ich ilo¶c zale¿y od tego ile pracownicy zrobili.
Imie: Achmed Terrorysta
Królestwo: Królestwo ciemno¶ci
Wiek: 15
Energia: 100%
Kasa:100000
Mana:400
Czary:przesuwanie przedmiotów
Umiejêtno¶ci:
Nauka czarów lvl:2, exp:0
Rzucanie czarów lvl:2, exp:0
Poziom many lvl:2, exp:0
Przyrz±dzanie mikstur i mikstur lecz±cych lvl:2, exp:0
Budowanie lvl:2, exp:0
Stolarstwo lvl:2, exp:0
Kucie lvl:2, exp:0
Polowanie lvl:2, exp:0
Hodowla lvl:2, exp:0
Zasatwianie pu³apek lvl:2, exp:0
Inteligencja lvl:2, exp:0
Gotowanie lvl:2, exp:0
Broñ: ró¿d¿ka wiatru,
Ekwipunek:worek x1,
Jedzenie: chleb|2|, kie³basa|1|, mleko|0|, woda|2|, ryby|0|, sa³ata|0|, ogórki|0|, pomidory|0|, ziemniaki|0|, jab³ka|0|, marchew|0|, grzyby|0|, kukurydza|0|, truskawki|0|, jajka|0|, m±ka|0|, ciasto|0|
Dziczyzna: dzik|0|, sarna|0|, zaj±c|0|, nied¼wied¼|0|, wó³|0|, wilk|0|
Ro¶liny:
Zwierzêta: krowa|0|, ¶winia|0|, koñ|0|, osio³|0|, owca|0|, koza|0|, kura|0|, gê¶|0|, kaczka|0|, indyk|0|, pies|0|, kot|0|, byk|0|, go³êbie|0|, ryby|0|, ma³pa|0|, orze³|0|, nied¼wied¼|0|, tygrys|0|, wiewiórka|0|, królik|0|, delfin|0|, uchatka|0|
Meble:
Narzêdzia:
Pojazdy/maszyny:
Budynki: