Mag
Jeśli wybierzecie tą profesje piszecie coś takiego:
MAG
Imie:
Wiek:
Energia:100%
Mana:100
Zaklęcia: przesuwanie przedmiotów (na początku macie tylko to)
Umiejętności:
Poziom many lvl:0, exp:0
Nauka zaklęć lvl:0, exp:0
Rzucanie zaklęć lvl:0, exp:0
Przyrządzanie mikstur lvl:0, exp:0
Gdy już tak zrobicie to możecie dodać do obojętni której umiejętności 2lvl.
Tabela doświadczenia: 1lvl=100exp, 2lvl=200exp, 3lvl=400exp, 4lvl=800exp, 5lvl=1600exp, 6lvl=2000exp, 7lvl=4000exp, 8lvl=6000exp, 9lvl=9000exp, 10lvl=15000exp.
Poziom many: lvl:0=100, lvl:1=200, lvl:2=400, lvl:3=600, lvl:4=900, lvl:5=1200, lvl:6=1600, lvl:7=2000, lvl:8=2500, lvl:9=3000, lvl:10=4000
Jak zdobędziecie następny lvl umiejętności to exp zbieracie od nowa.
Imie: Achmed Terrorysta
Królestwo: Królestwo ciemności
Wiek: 15
Energia: 100%
Kasa:100000
Mana:400
Czary:przesuwanie przedmiotów
Umiejętności:
Nauka czarów lvl:2, exp:0
Rzucanie czarów lvl:2, exp:0
Poziom many lvl:2, exp:0
Przyrządzanie mikstur i mikstur leczących lvl:2, exp:0
Budowanie lvl:2, exp:0
Stolarstwo lvl:2, exp:0
Kucie lvl:2, exp:0
Polowanie lvl:2, exp:0
Hodowla lvl:2, exp:0
Zasatwianie pułapek lvl:2, exp:0
Inteligencja lvl:2, exp:0
Gotowanie lvl:2, exp:0
Broń: różdżka wiatru,
Ekwipunek:worek x1,
Jedzenie: chleb|2|, kiełbasa|1|, mleko|0|, woda|2|, ryby|0|, sałata|0|, ogórki|0|, pomidory|0|, ziemniaki|0|, jabłka|0|, marchew|0|, grzyby|0|, kukurydza|0|, truskawki|0|, jajka|0|, mąka|0|, ciasto|0|
Dziczyzna: dzik|0|, sarna|0|, zając|0|, niedźwiedź|0|, wół|0|, wilk|0|
Rośliny:
Zwierzęta: krowa|0|, świnia|0|, koń|0|, osioł|0|, owca|0|, koza|0|, kura|0|, gęś|0|, kaczka|0|, indyk|0|, pies|0|, kot|0|, byk|0|, gołębie|0|, ryby|0|, małpa|0|, orzeł|0|, niedźwiedź|0|, tygrys|0|, wiewiórka|0|, królik|0|, delfin|0|, uchatka|0|
Meble:
Narzędzia:
Pojazdy/maszyny:
Budynki: