Forum otwarte zapraszam serdecznie.

Bardzo fajna i prosta gierka.


#1 2008-02-23 18:24:47

Achmed

Król ciemno¶ci

Zarejestrowany: 2008-02-20
Posty: 108
Punktów :   

Zaklêcia

Tu s± opisane zaklêcia tylko dla maga:
na pocz±tek zaklêcia zwi±zane z ¿ywio³em wody:
wodna tarcza- polega to na skumulowaniu wody w co¶ w rodzaju tarczy ¿eby wykonaæ to zaklêcie trzeba znajdowaæ sie w wodzie
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 30
wodny smok- zaklêcie polegaj±ce na stworzeniu z wody smoka którego mozna kontrolowaæ przy pomocy ró¿d¿ki potrzebna jest bliska obecno¶æ wody a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklêcia ¿ywio³u
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210
wodne podobizny- co¶ w rodzaju klona tylko ¿e z wody taki klon jest odporny na ataki ogniste i ginie po jednym uderzeniu wszystkiego oprócz ognia
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 40
wodny strumieñ- polega na wycelowaniu ró¿d¿k± w przeciwniku i wypowiedzeniu nazwy zaklêcia i wtedy woda która musi sie znajdowaæ blisko "wchodzi do ró¿d¿ki i wylatuje z niej pod bardzo wysokim ci¶nieniem
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 60
wodny wir- woda tworzy wir który jest doporny na ogniste ataki i niszczy prawie wszystko na swojej drodze nie mo¿e on sie oddaliæ zbytnio od wody wiêc jest to dobre zaklêcie do odwrócenia uwagi przeciwnika
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 80
Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u wody. I bliska obecno¶æ wody.

to teraz zaklêcia zwi±zane z elektryczno¶ci±:
kula energii- w ró¿d¿ce wytwarza siê kula energi któr± mo¿na wystrzeliæ w przeciwnika nawet 2 metry od miejsca uderzenia czuæ pr±d
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 30
elektro ró¿d¿ka- ró¿d¿ka ³aduje sie elektryczno¶ci± i mo¿emy strzelaæ pr±dem o nie du¿ym natêrzeniu tak± wi±zk± elektryczn±
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 50
elektryczny smok- potrzebne s± chmury a dok³adniej burza bo z energii elektrycznej w chmurach powstaje smok który "zionie" piorunami i mo¿e zniszczyæ naprawde du¿o rzeczy a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklêcia ¿ywio³u
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210
elekryczna tarcza- tarcza z energii elektrycznej obroni przed wieloma atakami jest ona niezadu¿a troche wiêksza od zwyk³ej tarczy
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 40
dyski elektryczne- jest to dysk z elektryczno¶ci który przetnie prawie wszystko i je¶li w nic nie trafi wraca do tego kto go stworzy³ i zwraca mu po³owe zurzytej many
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 20
Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u elektryczno¶ci.

teraz techniki ogniste:
kula ognia- z ró¿d¿ki wylatuje kula któr± mo¿emy lekko skrêcaæ
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 10
strumieñ ognia- z ró¿d¿ki wylatuje strumieñ ognia który mo¿e poparzyæ przeciwnika
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 20
wiele kul ognia- z ró¿d¿ki wylatuje od 7 do 15 kul ognia którymi mo¿na strzelaæ jak z pistoletu
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 50-110
ognista tarcza- tarcza z ognia która obroni nas przed s³abymi atakami ale nie wodnymi
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 40
ognisty smok- smok z p³omieni zionie ogniem a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklêcia ¿ywio³u ognia
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210
Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u ognia.

teraz pora na zaklêcia zwi±zane z ¿ywio³em ziemi:
ziemna tarcza- bardzo wytrzyma³a tarcza jest wiêksza od pozosta³ych i wytrzymalsza
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 30
wstrz±sy- trzeba dotkn±æ ró¿d¿k± ziemi pod sob± i lekko j± przesun±æ po ziemi w kierunku przeciwnika
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 70
piaskowa replika-ta technika polega na wykonaniu klona z piasku nie jest on odporny na wode ale jest za to odporny na inne ataki ginie po jednym zwyk³ym ataku
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 50
piaskowe dyski- dyski z piasku które wracaj± do w³a¶ciciela je¶li w nic nie trafi± ale w drodze powrotnej tez mog± zraniæ po powrocie zwracaj± "w³a¶cicielowi" po³owe many któr± zu¿y³ na ich stworzenie tworzy sie 5 dysków
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 80
ziemny smok- smok z ziemi który mo¿e wys³aæ w strone przeciwnika piaskowe dyski albo poprostu strzeliæ b³otem a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklêcia ¿ywio³u ziemi
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210
ruchome piaski- trzeba wskazaæ ró¿d¿k± miejsce gdzie maj± sie pojawiæ ruchome piaski najbardziej przydatne pod przeciwnikiem
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:1, mana 40
piaskowe uwiêzienie- przeciwnik musi staæ na piasku albo zwyk³ej do¶æ sypkiej ziemi i ona szybko ³apie jego nogi trudno sie z niej wydostaæ
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2 rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 70
Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u ziemi.

pora na zaklêcia ¿ywio³u wiatru:
podmuch- z ró¿d¿ki wylatuje du¿y wiatr który potrafi naci±æ drzewa a co dopiero ludzkie cia³o
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:1 rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 30
tornado- trzeba zakrêciæ ró¿d¿k± i pojawia sie tornado którym mo¿emy sterowaæ ale nie tak ³atwo czasem d³u¿ej skrêca niszczy prawie wszystko
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2 rzucanie zaklêæ lvl:2, mana 70
powietrzna tarcza- tarcza z powietrza która chroni przed wieloma atakami
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:2, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 80
powietrzny smok- powietrze przybiera kszta³t smoka który potrafi wykonac wszystkie zaklêcia ¿ywio³u wiatru
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3, rzucanie zaklêæ lvl:3, mana 210
Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u wiatru.

teraz zaklêcia zwi±zane z cia³em i zdrowiem:
przejecie cienia- tym zaklêciem mo¿na przej±æ cieñ przeciwnika i kontrolowaæ przeciwnika
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:5 rzucanie zaklêæ lvl:4, mana 200
teleportacja- poprostu zmieniacie miejsce teleportuj±c sie
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:3 rzucanie zaklêæ lvl:4, mana 150
sklejenie z przedmiotem- mo¿na wej¶æ w drzewo albo w pod³o¿e i sie tam przemieszczaæ i w dowolnym momencie wy³oniæ sie i zaatakowaæ
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:6, rzucanie zaklêæ lvl:6, mana 260
powiêkszenie czê¶ci cia³a- tym zaklêciem mo¿na powiêkszyæ wybran± czê¶æ cia³a min. rêke i tak± wielk± rêk± mo¿na zaatakowaæ przeciwnika
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:5, rzucanie zaklêæ lvl:7, mana 300
przyzwanie- mo¿na tym zaklêciem przyzwaæ zwierzêta jakie sie ma albo jedno specjalne po japoñsku summon i ka¿dy posiadacz tego zaklêcia w sygnaturze ma napisaæ summon i jakie¶ zwierze z dostêpnych czyli z tych jakie mo¿na hodowaæ
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:10 rzucanie zaklêæ lvl:9, mana 400
truj±cy gaz- z ró¿d¿ki wylatuje truj±cy gaz i je¶li przeciwnik zad³ugo bêdzie sie znajdowa³ w jego ob³oku to wtedy zacznie sie dusiæ i jego p³uca bêd± ¼le funkcjonowa³y ale jest tez minus je¶li wiatr zawieje w wasz± strone to ob³ok gazu te¿ polaci na was i wy bêdziecie sie dusiæ
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:5 rzucanie zaklêæ lvl:6, mana 160
smok- normalny smok wykonuje wszystkie zaklêcia zwi±zane z cia³em i zdrowiem
Wymagane: nauka zaklêæ lvl:10, rzucanie zaklêæ lvl:10, mana 500
Do wszystkich tych zaklêæ potrzebna jest ró¿d¿ka ¿ywio³u cia³a. 
Obie profesje wykonuj± wszystkie zaklêcia.


Imie: Achmed Terrorysta
Królestwo: Królestwo ciemno¶ci
Wiek: 15
Energia: 100%
Kasa:100000
Mana:400
Czary:przesuwanie przedmiotów
Umiejêtno¶ci:
Nauka czarów lvl:2, exp:0
Rzucanie czarów lvl:2, exp:0
Poziom many lvl:2, exp:0
Przyrz±dzanie mikstur i mikstur lecz±cych lvl:2, exp:0
Budowanie lvl:2, exp:0
Stolarstwo lvl:2, exp:0
Kucie lvl:2, exp:0
Polowanie lvl:2, exp:0
Hodowla lvl:2, exp:0
Zasatwianie pu³apek lvl:2, exp:0
Inteligencja lvl:2, exp:0
Gotowanie lvl:2, exp:0
Broñ: ró¿d¿ka wiatru,
Ekwipunek:worek x1,
Jedzenie: chleb|2|, kie³basa|1|, mleko|0|, woda|2|, ryby|0|, sa³ata|0|, ogórki|0|, pomidory|0|, ziemniaki|0|, jab³ka|0|, marchew|0|, grzyby|0|, kukurydza|0|, truskawki|0|, jajka|0|, m±ka|0|, ciasto|0|
Dziczyzna: dzik|0|, sarna|0|, zaj±c|0|, nied¼wied¼|0|, wó³|0|, wilk|0|
Ro¶liny:
Zwierzêta: krowa|0|, ¶winia|0|, koñ|0|, osio³|0|, owca|0|, koza|0|, kura|0|, gê¶|0|, kaczka|0|, indyk|0|, pies|0|, kot|0|, byk|0|, go³êbie|0|, ryby|0|, ma³pa|0|, orze³|0|, nied¼wied¼|0|, tygrys|0|, wiewiórka|0|, królik|0|, delfin|0|, uchatka|0|
Meble:
Narzêdzia:
Pojazdy/maszyny:
Budynki:

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.017 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pustak.pun.pl www.gry-online.pun.pl www.metro-station.pun.pl www.pokemon-adventures.pun.pl www.tz.pun.pl